جریمه 6 میلیون دلاری اتحادیه اروپا در انتظار گوگل
 
مطالب مختلف و مفید
 

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اتهامات گوگل در زمینه نقض حقوق رقبا را برخواهد شمرد. گوگل متهم است که ترافیک اینترنت را از رقبای خود منحرف می کند و امکان دیده شدن به آن ها نمی دهد. روزنامه وال استریت ژورنال روز سه شنبه گزارش داد که بخش مبارزه با انحصار تجاری در اتحادیه اروپا بالاخره پس از 5 سال کش و قوس قانونی، تصمیم گرفته تا رسما علیه شرکت گوگل اعلام اتهام کند.

رویترز به نقل از فایننشال تایمز گزارش می دهد که مارگارت وستاگر و ژان کلود یونکر٬ رئیس کمیسیون اروپا٬ سه شنبه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) تصمیم گرفتند بیانیه ای درباره اتهامات علیه گوگل صادر کنند. گوگل هنوز نظری در این باره اعلام نکرده است.

جریمه 6 میلیون دلاری اتحادیه اروپا در انتظار گوگل

اتحادیه اروپا با بیان اینکه گوگل با تصمیمات و اقدامات خود در اروپا قواعد رقابت منصفانه را زیر پا گذاشته است. این اتحادیه به همین جهت از 5 سال قبل و یک دهه پس از آنکه دعوای قانونی مشابهی با شرکت مایکروسافت داشت، علیه گوگل وارد عمل شده است.

بنابراین گزارش اتحادیه اروپا تصمیم دارد کمپانی گوگل را به سوء استفاده از موقعیت مسلط خود در اینترنت متهم کند. این اتهام می تواند در صورت اثبات برای گوگل تا ۶/۶ میلیارد دلار جریمه به همراه داشته باشد. گفتنی است شرکت مایکروسافت در یک دهه اخیر از سوی اتحادیه اروپا به بیش از ۳۴/ ۲ میلیارد دلار محکوم شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب مختلف و مفید و آدرس matalebemofid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: